måndag, juni 25, 2012

Full rulle...

....japp, ni kanske börjar bli lite trötta på att höra det nu från denna blogg, men det är mitt liv just nu. Jag träffar brudpar, fotar bröllop, fotar små barn, lite större barn och där emellan försöker jag jobba på min bok, jobba på mitt "vanliga" jobb och umgås så mycket som möjligt med mina underbara barn. Ja, ni hör ju själva, få den ekvationen att gå ihop. Men kul har jag måste jag säga och så många spännande människor man får träffa :) Som tröst tänkte jag visa bilder från senaste fotograferingen till boken från i torsdags. Utnyttjade det fantastiska kvällsljuset och fick de sista bilderna jag behöver. Nu har jag "bara" alla inredningsbilder kvar. Spännande!
För alla er som undrar när min bok kommer att komma ut, så säger förlaget att den kommer släppas till försäljning någon gång under nästa år, mer än så vet jag inte just nu, men återkommer naturligtvis när jag vet mer.
IMG_5441-copy
IMG_5377_2-copy

5 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Nästa år!!!! Jag längtar ju galet efter den... Får jobba på tålamodet alltså :)

Kramar Kicki

mest virkat sa...

Vilka härliga fotografier. Kommer absolut köpa boken. Längtar!

Annika GW sa...

Vilka underbara virkade plagg. Gillar dina färgval och färgkombinationer. Det kommer att bli en fantastiskt bok! / Annika

Fröken S sa...

Vilka fina färger, och som du skrev - vackert kvällsljus! Jättefint, jag är också sugen på att kunna bläddra i boken och få inspiration!

Om Ett Hus sa...

Jag kommer absolut köpa boken! :)