tisdag, augusti 09, 2011

Susanne&Anders

Kan meddela att det inte blir så mycket pysslat här just nu. Nu är det bröllopssäsong som gäller. Det är bröllopsfotografering som upptar min tid varje vecka och jag njuter av varje bröllop jag är med och dokumenterar. Det är så skoj!
I lördags hade jag äran att fota detta vackra härliga par på deras bröllopsdag. Vädret klarnade upp och blev fantastisk trots en regnig start på dagen och platsen (Hällsnäs) var den mest underbara bröllopsplatsen jag sett hittills under min tid som bröllopsfotograf. Susanne hade planerat bröllopet under två år, så allt var genomtänkt och väldigt vackert. Tack för att jag fick vara med på er dag! Här är ett urval med bilder. Vill ni se fler, besök mig på fotograftheresehagstedt
Bild61Untitled-13Bild55Untitled-8Bild56

Inga kommentarer: