torsdag, januari 28, 2010

Nytt objektiv!

Idag kom mitt efterlängtade objektiv som jag beställde för några dagar sedan :) Det är ett 50mm/1,4. Underbart!!! är det enda jag kan säga. Så himla mycket mer ljuskänsligt än mina andra objektiv och helt otroligt att fota inomhus med vid denna årstiden. Var ju tvungen att testa att fota älsklingskillarna lite för att testa. Lite ovan så här i början, behöver nog träna lite, men vilken känsla och vilket ljus det blev.
Canon-EF50MM14USM(114877)-Large
28jan2010,228jan2010,128jan2010,628jan2010,828jan2010,3

6 kommentarer:

Mikaela sa...

Vilka underbara bilder, den längst ner är fantastisk.

Mot toppform sa...

Fantastiska bilder! Och objektivet är underbart, jag älskar mitt och använder det jämt!

Josefine Bergqvist sa...

Härliga bilder. Deras ögon är fantastiska.

Matilda sa...

Javisst är det helt underbart!
Jag fick mitt i början av veckan, men det krävs en del övning.
Tror inte jag gett mig till känna innan, men är en trogen läsare av din blogg.

Linruz sa...

Åhhh de blev underbara bilderna!
Jag har "lillebror" 1,8 och är sååå nöjd med mitt. Sitter nästan på kameran jämnt.
Ha en fin fredag.
Kram Lina

Maria sa...

Sitter och funderar på om jag ska uppgradera mig till ett 1.4 och när jag ser det här så tvekar jag knappt... Jättehärliga bilder på dina killar.