söndag, april 19, 2009

Renovering och stök!

Söndag=bloggdag :) Så har det blivit. De senaste veckorna har jag mått mycket bättre och orkar mycket mera, så då har vi satt igång med lite renovering och omflyttning av rum här hemma innan den nya lilla bebisen kommer. Därför är det mycket stök och bök just nu. Kläder som ska sorteras, saker som ska slängas osv osv. Samtidigt som man gärna vill njuta av det fina vädret som varit den senaste tiden. Därför har det blivit ont om inlägg den senaste tiden, och även kommenterande på andras bloggar. Denna vecka har jag även ett litet uppdrag på gång, men snart snart är vi färdiga och då lovar jag att det kommer att bli bättring. Mer tid över för kreativt skapande :) Ska verkligen bli skönt att få klart och i ordning igen här hemma. Bilder kommer när vi börjar att bli färdiga.
Tack för alla era uppiggande kommentarer det senaste, det är verkligen sporrande att höra att ni gillar det man gör.
Ha en skön vecka allihopa!
29mars2009,3
17april2009,2

5 kommentarer:

Pernilla sa...

Den där tshirten är jättefin! Jag tänkte köpt den, men så köpte jag glass-tshirten istället, och på den sprack trycket i första tvätten :-(. Ska gå tillbaka med den och då blir det nog en så där istället :-).

Fredrik Setterberg sa...

Superfina foton, verkligen!
Hittade hit via min frus blogg petrifiedinpink.

/ Fredrik

Mya sa...

jag älskar att rensa och sortera och slänga!!! underbart med ordning! Ska bli kul att se ditt resultat sedan. och du... underbara foton som alltid!

Marie - Gula Villan i Vallen sa...

Härliga bilder! Ska försöka komma ihåg kameran idag när jag hämtar min kille (också 5 år...) i lekparken där han härjar runt med dagmamma och polare. Kanske blir det årets första glassbild...? Jo, jag förstår det där med att inte ha tid för bloggandet för allt sorterande inför bäbisnedkomst. Fick en liten tjej för nästan exakt ett år sedan, och det var samma sak för mig. Man slets mellan klädhögarna och krattan...
Var kritisk när du slänger, (eller ger bort). Jag sparade för mycket, man vill ju skaffa nytt också! Ha det fortsatt bra nere i vårsolen.

Kram

cilla sa...

Haha, har man inte jobb så skaffar man sig det ;) Ska bli kul att se vad du hittar på...
Kramen